Ahlan Wasahlan ! Selamat Datang ke Blog SEKOLAH AGAMA MENENGAH RAWANG. Terima Kasih atas kunjungan anda. Kunjungan anda amat bermakna buat kami :)

SEMINAR SMA

Pada 17 Jun 2011 - 19 Jun 2011 telah berlangsungnya seminar SMA yang melibatkan para pelajar tingkatan 4 .Seminar ini adalah bertujuan untuk mendedahkan kepada para pelajar tentang teknik - teknik menjaawab soalan , skop soalan dan esbagainya . Beberapa orang guru pakar dalam bidang masing - masing telah dijemput untuk memberikan penerangan tentang subjek masing - masing . Sepanjang seminar dijalankan , para pelajara tampak lebih bersemangat dan lebih bersedia untuk menghadapi peperiksaan SMA pada bulan Oktober nanti . Semoga usaha yang berterusan daripada pihak sekolah dapat membantu para pelajar mendapat kejayaan yang lebih cemerlang dari semasa ke semasa . Jutaan terima kasih kepada panitia al-azhar kerana telah berjaya mengadakan seminar SMA buat julung - julung kalinya .




Semoga usaha seperti ini mampu diteruskan dan dapat membuahkan hasil . Pada pelajar tingkatan 4 , berusahalah bersungguh - sungguh demi membalas jasa guru - guru kita . GUDLUCK FRIENDS !