Ahlan Wasahlan ! Selamat Datang ke Blog SEKOLAH AGAMA MENENGAH RAWANG. Terima Kasih atas kunjungan anda. Kunjungan anda amat bermakna buat kami :)

SAMBUTAN HARI GURU PERINGKAT SEKOLAH

Pada 16 Jun 2011 , Sekolah Agama Menengah Rawang telah mengadakan sambutan hari guru pada peringkat sekolah . Seperti tahun - tahun yang berikutnya , sambutan hari guru pada tahun ini telah dianjurkan oleh bahagian kepimpinan pelajar dengan kerjasama pelajar - pelajar tingkatan lima 2011 . Bertemakan Arabian , sambutan hari guru pada hari itu menjadi bertambah meriah dan mendapat sambutan yang hangat daripada kalangan guru - guru dan pelajar . TAHNIAH dan SYABAS di ucapkan kepada pelajar tingkatan lima kerana telah berjaya menjalankan aktiviti seperti yang digariskan ! TERUSKAN USAHA KALIAN demi guru - guru yang tersayang . Apapun , kita SNAP dulu ~


PERLAWANAN BOLA JARING DI ANTARA GURU DAN PELAJAR .
SIAPA JUARA ?
TEPUK DADA TANYA MEREKA !




PERLAWANAN BOLA SEPAK DI ANTARA GURU DAN PELAJAR
KEMENANGAN MENJADI MILIK ...






SUKANEKA DI ANTARA GURU - GURU




PERSEMBAHAN KAWAD ALA - ALA MENARI MAMBO !


ACARA DEWAN BERMULA ..


E'EH .. SEMPAT LAGI SNAP ! APAPON , USTAZAH SAMER MMG TERBAIK !





M / C .. DAH MACAM TOK SYEIKH DAH MEREKA NY !


BACAAN SAJAK . - SAMPAI ADA GURU - GURU YANG MENANGIS TAU !


JAMUAN PARA GURU


Semoga sambutan seperti ini dapat dijalankan dengan baik pada tahun - tahun akan datang .Ustaz dan ustazah , SELAMAT HARI GURU dan semoga dapat menjadi pendidik yang terbaik bagi membimbing kami generasi harapan bangsa !