Ahlan Wasahlan ! Selamat Datang ke Blog SEKOLAH AGAMA MENENGAH RAWANG. Terima Kasih atas kunjungan anda. Kunjungan anda amat bermakna buat kami :)

ACARA SUKAN TAHUNAN 2011

Pada 14 Jun 2011 - 23 Jun 2011 telah berlangsungnya acara sukan tahunan . Acara ini melibatkan empat firqah yang akan berjuang untuk merebut gelaran juara bagi keseluruhan acara . Acara - acara yang telah dipertandingkan ialah bola jaring , bola baling bagi muslimin dan muslimat , bola tampar bagi muslimin dan muslimat , bola sepak , acara balapan : 100m , 200m , 400m , 800m ( muslimin sahaja ) , 4x100m , 4x400m , lompat jauh , lontar peluru dan lempar cakera . Acara kemuncak gilang - gemilang sukan tahunan akan berlangsung pada 28 JUN 2011 yang bertempat di padang SEKOLAH AGAMA MENENGAH RAWANG . Para hadirin dijemput hadir bagi memeriahkan lagi acara sukan tahunan pada tahun ini . Sudah tentu , pada tahun ini , akan berlaku sedikit kelainan daripada tahun - tahun yang berikutnya di mana , para pelajar akan berada di padang sepanjang acara dijalankan . Mereka akan menghias khemah mengikut warna firqah masing - masing dan maskot pada tahun ini , bukan lagi binatang akan tetapi superhero ! Sangat menakjubkan ! Tidak sabar rasanya untuk melihat aksi-aksi para pelajar pada hari sukan itu nanti . Agak -agak , siapa ya bakal juara ? Firqah Ali atau firqah Usman atau firqah abu bakar ataupun firqah Umar ??? Kita tunggu dan sabar ! TAHNIAH pada para pelajar yang bakal menaiki pentas bagi mengambil medal !









SELAMAT BERJUANG SAHABAT ! pastikan firqah masing - masing juara pada tahun 2011 ni ! ingat , bertanding kerana ALLAH , kehebatan pasti teserlah !